Uczestnicy koła z angielskiego z klasy 5a, prowadzonego przez Aleksandrę Jaśkiewicz, mieli za zadanie wykonać mapę marzeń dowolną techniką, a następnie zaprezentować ją w języku obcym. Pozostałe osoby z grupy odgadywały, jakie marzenie kryje się na przedstawionym obrazku – ależ to były emocje!
Tworzenie map marzeń jest bardzo ciekawą opcją, również na zajęciach języka angielskiego. Pozwala na rozwijanie różnych umiejętności, a przy tym daje uczniom dużo frajdy i dobrej zabawy. Mapy marzeń pobudzają kreatywność i abstrakcyjne myślenie, a co za tym idzie, zachęcają uczniów do MÓWIENIA! Dzięki nim, dzieci poznają się lepiej i czują się bardziej komfortowo w swojej grupie. Poniżej możecie obejrzeć mapy marzeń stworzone przez uczniów naszej szkoły – robią wrażenie 😉.
Tworzenie map marzeń jest bardzo ciekawą opcją, również na zajęciach języka angielskiego. Pozwala na rozwijanie różnych umiejętności, a przy tym daje uczniom dużo frajdy i dobrej zabawy. Mapy marzeń pobudzają kreatywność i abstrakcyjne myślenie, a co za tym idzie, zachęcają uczniów do MÓWIENIA! Dzięki nim, dzieci poznają się lepiej i czują się bardziej komfortowo w swojej grupie. Poniżej możecie obejrzeć mapy marzeń stworzone przez uczniów naszej szkoły – robią wrażenie 😉.