Spacer

27 października klasy 3a i 3d wykorzystując piękna pogodę wybrały się na spacer w okolice Parku Julianowskiego. Park odkrył przed nami swoje piękno. Podziwialiśmy jesienne barwy, rosnące krzewy i drzewa, słuchaliśmy odgłosów przyrody.
Uczniowie zapalili również znicze pod Pomnikiem Pamięci Ofiar Pomordowanych w Więzieniu na Radogoszczu. Zapoznali się także z jego historią.

Serduszkowe wypieki

Klasa 3d w dniu 26 października w nawiązaniu do ostatnio omawianej lektury pod tytułem „Karolcia” zorganizowała pieczenie pierniczków w kształcie serduszka. W książce te ciasteczka miały magiczną moc – każdy kogo zjadł takie ciasteczko od razu stawał się lepszy.
Zobaczymy jak pierniczki wpłyną na uczniów naszej szkoly😊

Wycieczka do Poznania

W dniu 21 października uczniowie klas 8c i 8d wraz z wychowawczyniami Moniką Sikorą i Aleksandrą Bednarek oraz opiekunami Magdaleną Janiak i Aleksandrą Kleszczyńską wzięli udział w wycieczce do Poznania.
Podczas pobytu zwiedziliśmy wyjątkowe zabytkowe miejsca.
Pierwszym punktem programu była piękna Poznańska Palmiarnia, w której mogliśmy podziwiać ekspozycję egzotycznych roślin i ryb.
Miasto przemierzaliśmy w obecności przewodników, którzy opowiadali o historii Poznania i zwiedzanych przez nas miejsc. Udało nam się zobaczyć, między innymi, Stary Rynek, schron przeciwlotniczy na Winogradach, Katedrę z grobami pierwszych piastowskich władców, Kościół Farny i Kolegium Jezuickie oraz Zamek Przemysła.
Będąc w Poznaniu, nie sposób też nie spróbować tradycyjnych świętomarcińskich rogali. Kupiliśmy je dla siebie i naszych najbliższych w jednej z najlepszych poznańskich cukierni.
A oto relacja fotograficzna z wyjazdu!

Zdrowe śniadanie

Uczniowie klas 2a dbając o własne zdrowie przygotowali zdrowe kanapki.
Poznali różne rodzaje pieczywa, których nazwy wywoływały wielkie zdziwienie na twarzach.